Åhhhhhhhhh! :@

Sorry guys inte haft ork psykiskt eller fysiskt till att skriva blogg på ett tag. Men mpst skriva av mig mina aggressioner nu har jobbat hela kvällen på mitt muntliga svenska nationella prov, vad tror ni händer när jag finally ska skicka det? jo det är putsväck från datorn!! Så precis skrivit om det på typ 20 in, vadå hafsigt? Inte alls lika nöjd med det nu, faaan också, kom inte ihåg precis hur jag skrivt o så, så blev luddigt. men ska läsa igenom imorgon innan redovisningen och rätta till lite, samt timea mig själv, så de inte e för långt/kort. Ska även in tidigare och jobba med mariska liska :P Aka MAriah :D
Inte långt kvar alls nu !! :O HAH och idag åkte Clintan hem efter en vecka, kommer megasuperduper sakna honom mycket, han är en riktigt gosignallebjörn/knähund

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0