Fy Fan Vad Jag Är Bra !

För jag har tagit Stuuuuuuudenten!

Student igår Ytterst lyckad :D Vi måste vara världens härligaste och mest högljuda klass :D Jag fick skoskav, min klänning åkte både upp och ner så jag höll på att flasha, vi trilla och slå oss, skrek oss hesa, höll tal och visa var AsAsKalas Nitade :D Sen var det dags att åka hem, tra emot paketerna och sitta med söta Ellebell och mobba pojkarna :P Bara för att vi är Soooooo Bäst hon och jag :P HAHah Moa sken upp varje gång hon såg mig den lilla söta filuren :D och jag fick Jättemånga fina paketer, blommer med mera, Tack så hemskt mycket, jag älskade Allt :D Sen blev de popcorns krig och ballongmisshandel och i sann ungdoms anda, slutade med att vi satt och spelade på varandras mobiler :P HAHAH Soo Stylish :P Sen gadda mammorna ihop sig och "tvingade" Eddie att följa med till Öja :P så Jag fick ringa runt om bilplatser XD gick jättebra, ända tills jag skulle hoppa upp i Eddies knä i Ystad, Stackarn !! :P, och sen hittade vi liksom inte Öja?! Vem fan hittar inte Öja tänkte vi :o HAh men trevliga gapflabbande studenter hjälpte oss :P HAHA Sen blev de Dans, dans, dans, hoppande tjoande, förbjudna kisspauser och så bjöd eddie av sin dricka, Tack snälla höll på att dö av törst. Sen skulle Amanda o de lämna av i Ystad så vi andra dansa vidare, Of course blev jag yr och illa mående, vad annars? Så tvinga med mig eddie ut i iskylan och, kräktesförstagångeneverpåuteställe :S =/ HAha, jag säger bara stackars pojke, typ tredje gången han träffar mig och jag tvingar ut han i kyla, tvngar han att dansa, och sen kräks jag :P HAHA aja, han var en true gentleman :) HAha Sen finally efter Eeeeeevigheter av huttrande och lutande kom vår bil och jag fick hoppa upp i knäet igen, tror vi båda satt bekvämmare denna gången, men vad vet jag. Sen bleve till att bädda ner han i gästrummet, till uffe hämta han typ åtta i morse?! Jag sov som en stock iaf :P HAHA Vakna imorse och rösten var borta :O när jag skrek för fulla muggar kom ett ynkligt väsande och viskande ur mig :O liiiite bättre nu dock :p HAhah aja bara student engång :D

Sp3H , tjala lalala, CSI, TJALALALALLALA, S P 3 H........!!!!!!!!!!!


Sen Bar det av Hemåt, med den alltid lika söta Moa :D
 Girls Vs Guys  = lätt seger för tjejerna ;  Woho !! Ps innan ni ringer polisen :P Ellebell spelar :p , no alchol för henne :P

Sen tagga Eddie och jag till innan vi skulle ut, sååååååååhär taggade var vi :P
  Hah sorry att visa bilder e på sniskan, datan vill inte som jag ;P HAH

Finally Presenterna!!!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0