Välkommen till vuxen världen

Härrom dagen skrev jag till Amanda att de var längesen vi sågs och att vi borde hitta på något, så när var hon ledig, HAH jag måste säga att jag fick ett ganska långt svar tillbaka, där hennes arbets schema lades upp och vi bokade in en passande dag, som jag skrev in i mon kalender (telefon) HAH vadå vuxna ?!

Genom gråt genom skratt, dem går med oss dag och natt, vi är mer än du ser, vi är en

My,Moa,Michelle&Magnus har varit här idag, vi grilla och sen gjorde vi jordgubbochrabarberpaj med rulltårtsbotten (mums) My krängde typ tre bitar, hennes dom? " Den luktar kyckling och smakar ägg" HAH

Alla vet hur jag ska va, men jag vill bara va jag, just den jag är.

Får jag bli sån som jag vill eller är min vilja till, mest till besvär?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0