Alot on my mind

Min blogg uppdatering har varit kass, jag vet jag vet :/ ska försöka bättre mig om inte annat såm för min skull :) Såg världens kanske inte bästa( men den var jättebra) men definitivt sorgsnaste film någonsin, Jag tror fan i mig aldrig jag bölat så mycket till en film, kanske var det en sån dag bara, men jag tror helt ärligt inte de, för jag sköt upp att se filmen i en oändlighet och jag såg den bara för att jag gillade the Notebook och att Channing Tatum var med XD Men jisses vad jag började lipa, sista halvtimmen av filmen eller så, sågs genom en dimma :P HAH såå nu kommer ni ha Skyhöga förväntningar AKA inte böla alls eller tycka den e speciellt bra :)

Men nog måste väl en film som får MIG att storböla, vara värt något, iaf för de som känner mig, och vet att jag som sagt inte är nån big movie bölar, även om jag kan fälla någon tår då och då :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0