Wo fucking ho

HAHA idag när jag kom in på min söta lilla blogg hade jag fått 7 kommentarer och typ 18 besökare :D och då tänker ni, So? Ojjj vad mycket jag menar. Meen jaa För mig så är det de faktiskt och jag blev riktigt jäkla happy :D Så, så lätt road är jag, men hey det skäms inte jag över, för jag har aldrig haft 18 unika besökare här innan och jag vet att det antagligen var för att jag är med i nelly tävlingen, men jag tar åt mig av det lilla och nån kanske tyckte det var intressant nog att stanna, vad vet jag ?

Idag blir det iaf en liten runda till Ystad, kanske mjukglass? *hoppas* Och sen imorgon blir det Ystad igen med min söta MAriah kompis :D som jag saknat henne, det ända som oroar mig är att vi ska mötas i Ystad typ klockan tio, ehm jag har inte gått upp innan tio  mer än kanske tre gånger i år, och det var det av tvång typ :p Meen hey Mariah och jag är vana vid att vara övertrötta när vi ser varandra så de går nog bra :D Ehm jaa nu har jag inte mer, fick bara ett gldje ryck :P

Kommentarer
Postat av: Elin

Fin blogg!=)

2010-08-26 @ 19:52:56
URL: http://fashionbyelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0