Schweizernöt :D

Mn lycka är gjord, pappa kom hemoch överraska mig med schweiernöts cholad :D Sojag har längtat och sen i Torsdags fick jag Ben&Jerry och kan med hundra procent säga  att min nya favvis är cherry smaken :D:D

Jaha mina vänner nu börjar allvaret, ser på facebook och hör alal prata om det, skolan börjar igen, känns så skönt att slippa det, slippa det varenda dag. men ändå väldigt sorligt för det är vad jag är van vid och hur illa det än känns hur tråkig det var, och hur jäkla trött, irriterad och stressad man än var, så var det kanske ändå en tid man skulle njutit av. Nu börjar arbete med all stress det innebär, nu ska det jobbas och slitas, inga hålor att sitta och snacka skit på, inga EA pass att hoppa över och ingen garanti att helgerna är lediga. Och jag , jag har inte ens sökt nått jobb än, nästan. Men nu börjar allvaret, tänkte samla ihop en liten lista och börja ringa och gå rundor i morgon eventuellt i övermorgon, de tär inget jag vill men jag måste, till och med jag känner det nu, det måste göras, min asparpengar rinner iväg, fast jag försöker vara Extremt Sparsam och att skaffa körkort känns milsvägs bort, men utan körkort så inget arbete? Eller rättare sagt de blir svårare.

det är så mycket, men de komme rinte ut, jag orkar inte nu. vi hörs kära vänner :D
ps funderar lite på att åka till Bolivia på nått "volontär"grej för djur och natur, kostar ju lite, men inte så farligt, vad tror ni?


Kommentarer
Postat av: Amanda.

Du måste jobba också juuu så vi kan göra en resa tillsammans :D:D !!!! ihhh . hihi

2010-08-23 @ 15:28:23
URL: http://aamaandah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0